Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

idiot?

Nej jag tycker verkligen jag tjatar.. För det är VERKLIGEN vackert väder ute. Så varmt och skönt!  Men ska inte sitta så mycket ute i solen idag, blond och noll pigment som jag nästan har så bränner jag mig lätt, bilket jag gjorde idag! Så idag blir det inte så mycket sol, men ska träna 45 minuters s-core. Sedan ska jag nog ta en promenad till farfar, beror på om  han är hemma eller inte.

Lite tråkigt att jag inte kan ta nya bilder genom datan, för då hade jag gjort det. Men min dator är sönder, skärmen är hel spräckt! Men jag får nog ta mina sparpengar och köpa mig en dator, detta liv utan dator fungerar inte, inte i min värld iallafall!

Ska faktiskt dra mig iväg snart, behöver nog äta något innan jag åker!
Åh , blev så sur idag. Nästan så sur att jag börjar gråta. Jag ska egentligen göra min sista dag imorgon, men nu säger min handledare att jag inte gjort alla dagar, (vilket menas med att  min handledare inte fyllt i alla dagar jag ska jobba, idiot?) Så jag blev skit sur och skällde ut först min lärare som ringde och sen min handledare. Så nu måste jag jobba  på torsdag kväll med. DEt suger verkligen rövballe rent ut sagt!

Men hoppas ni har det finr, själv har jag huvudvärk! Snopp också...

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0