Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HUVUDVÄRK

Hej mina fina bloggläsare! Jag har sån himla huvudvärk, asså det bara värker. Inte konstigt kanske, men det gör så jäkla ont. Har sellan huvudvärk men nu har det kommit ganska ofta. Helt sjukt. Men jag ska vila, vila som tusan. Ville träffat min kära Emelie men hon skulle till sin pappa, nöt!

 

Dagens tips från mig är en skjorta. Jag älskar skjortor, alla möjliga skjortor! Jeans, bomull...allt!  Och det passar till allt med, leggings, strumpbyxor och även jeans. LOVE SKJORTOR!

Vad tycker ni om skjortor? Kan ni inte skriva vilket outfit ni skulle tycka att just denna skjorta skulle passa till?


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0