Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HEMMA MEN NU STICKER JAG..IGEN!

Hej på er ! Sitter ni inne och tråkar nu när det är så fint väder? Ack då. Men kul att ni läser min blogg, även när det är sånt här fint väder. Visserliggen så blåser det ganska mycket, men det är ju bara mitten på april än så länge. Nu är det 11 veckor och 6 dagar kvar tills jag är 18 år. Åh så skönt, och inte alls långtid kvar ;)

Gick till Överby förut, trodde det skulle ta ca 30 min, men det tog en timma. Blev ganska förvånad haha. Men det va ganska skönt att komma ut och gå utan att behöva trängas i bussarna som luktar unket. Gick och hämtade mina skor. Killen som hjälpte mig visse precis vad jag sökte efter även om jag inte sett han förut. Han som hjälpte mig i onsdags kanske hade skvallrat för honom ;) Inte vet jag. Men han  var übertrevlig och snygg med . Får nog gå dit fler gånger ;)

Köpte även en chailatte innan jag åkte hem. Hade ont i ryggen och mensmage så jag var faktisk tvungen att ta bussen fasten jag ville gå. Men nu ska jag ta cykeln till min farfar, hans frys har typ pajjat så jag ska frsöka fixa den. Han är ju synskadad så han kan jju inte se allt . Stakarn. Sedan hoppas jaga tt jag blir bjuden på mat med. Hade ju faktiskt inte suttit fel! Men det ska jag nog kunna ordna. Pannkakor blev jag väldigt sugen på, det ska jag ringa och säga att jag vill ha :D

Men nu får ni ha det så fint, så skriver jag ett inlägg lite senare ! ♥

Asics ; 1200 kronor. Dom är verkligen super och värda pengarna!


Mina läsares kommentarer
Postat av: jasmina

sv: Tack så mkt.. jo allt är bara bra med mig!

Hur är det med dig?

2010-04-16 @ 18:42:03
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Takk! Du har også en fin blogg :D

2010-04-17 @ 15:50:58
URL: http://miw.blogg.no

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0