Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

hemma efter en power-walkning och solning!

God morgon gott folk! Igår somnade jag som en stock i min efterlängtade säng! Så jag glömde faktiskt bort att blogga! Har varit ute och motionerat lite runt spikön och bort mot slussarna. Så himla skönt var det. Solade även idag vilket var väldigt skönt det med! Känner att jag behöver ha lite färg på kroppen, så vit som jag är!
Nu ska jag duscha, sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Blir nog att gå att handla lite, ska baka bröd , (mitt glutenfria bröd) och så ska jag göra en smootie. Någon som har ett bra recept på smooties?

Ha det fint så hörs vi senare ♥

ps. ja Nathalie, vi bodde på Rica Hotel vid hötorget (:


saknar min maja♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: maja

saknar dig också!!! <3

2010-04-02 @ 21:55:56

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0