Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Hemma än en gång!

Nu har jag jobbat. Väldigt lugnt idag! Ni som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag på Trollhättans  sjukhus på en hjärtintensiv! Väldigt intressant och kul, men ska ju som sagt bli Polis och inte sjuksköterska!  :D

I morgon är jag ledig, eller jag är ledig fredag lördag och söndag! Skönt! Så imorgon ska jag träffa Maja och sedan blir det att träffa Emelie Lördag och söndag! Hahaha, undrar hur bakis Emelie kommer vara på lördag, imorgon ska hon ju festa gärnet ;)

Nu ska jag ta mig något att äta, sedan bir det hopp i säng! Okej, kanske inte bokstavligt HOPP i säng, då går den säkert sönder ;) nejdå jag skoja lite! Humor på hög nivå. Ska kolla mina bloggar som jag alltid kollar en sista gång med, Kenza.se , febbs.se, paow.se och självklart emmazzeta.blogg.se ! Hon är en pärla från topp till tå ;)Rahlenfeldt och gaybloggen har jag redan kollat ;)

Men nu ska jag sova, är det inte regn på morgonen så blir det att ta en promenad innan frukost. Bäst förbränning då ! ;)

GOD NATT!♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

du som är tjejen med kollen, kan du inte langa lite bloggtips? typ btrollhättefolk och andra:D

2010-04-08 @ 22:43:45
Postat av: Nathalie

hahahha nån är ju söt. jag kunde ju ha läst detta inlägget innan jag kommenterade xD

2010-04-08 @ 22:45:26
Postat av: Emmis

Hej, du undrade får ett tag sen vart jag köpt mitt nitarmband, det är från Veromoda ett 3-set för typ 79 kr, hur värt som helst, använder de armbandet varje dag i princip :)

2010-04-08 @ 23:05:27
URL: http://emmazzeta.blogg.se/
Postat av: Emmis

åh, förresten, tack för din fina skrift om mig :D gullig du är!

2010-04-08 @ 23:06:42
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0