Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HELGENS HALVA PLANER

Har ni några planer inför helgen? Det har jag. Jag har planer från  imorgon till måndag faktiskt!

Imorgon blir det skola. Börjar dagen med matte. Och jag är så glad över det för jag behöver fler matte lektoner med Magnus. Vi har 2 matte lärare , en är jätte dålig och en bra. Så jag vill ha massa lektioner med Magnus. Efter skolan blir träna. Kommer bli riktigt skönt! Tycker ni att jag tränar för lite? Men det gör jag faktiskt inte. Jag tränar måndagar, tisdagar, torsdagar och lördagar! Sedan går jag även ut och springer på olika dagar i veckan. Jag känner att min krpp mår såmycket bättre om det, även om jag inte ser att jag har blirit smalare, men jag hoppas på att bli det innan sommaren.

På fredag ska det bli grillparty med mina fina vänner. Blir även lite festande epå det, dans, dans , dans! ;D Sedan blir det att dra hem sova snabbt och upp och träna på morgonen! Hur ska jag orka? Hahah! Efter det ska jag träffa min fina vän Emelie. Saknar henne (:

Uppdaterar mer senare, ska dra till affären och köpa majskolvar som jag ska grilla på fredag!

Schnygg zoombild.


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0