Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOD NATT!

Nu är jag hemma. Eller kom hem för snart en timma sedan. Vädret blev kasst och det började hagla (?!? så blev ingen grillfest! FAN.. Blir pizzerian istället haha, pommes för min del! Men det va kul hos min vän, inte som jag tänkt mig men va fan.. Vad gör det om hundra år? Men jag visar bilder imorgon, nu ska jag sova ochh går upp tidigt imorgon och ska träna. SOM jag tränar ! Duktig flicka *klapp på axeln*  ! 

God natt läsare så hörs vi imorgon, då har jag hört att solen ska sticka fram! I like , I like!   ♥

Saknar min syster♥ nallen ska jag hålla om i natt.. Nej då, det ska jag inte göra! En sån stor nalle får sitta i soffan med de andra nallarna. Haha, precis som att dom har känslor? Nej. Björnarna asså!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0