Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

go och glad kexchoklad!

ÄNTLIGEN HEMMA! Jobbat klart nu, inga fler jobbdagar, känns skönt ! Väldigt skönt faktiskt.
Hade jag haft min kamra i närheten så skulle ni kunnat sett hur jag såg ut, men jag får beskrava det istället ;) OKEJ? Jag är demin tjejen idag, det märks. Jag har jeansbyxor och jeans skjorta. Även mitt söta guldiga halsband som jag har insistat M på, hatar't men vad ska man göra när man en gång i livet har varit kär? haha, men jag gillar halsbandet ändå. Håret är utsläpt och bara fönat, ingen plattång här inte. Dangen sko fick självklart bli converse och jackan blev skinnisen från Jofama by Kenza.

Hade så gärna velat tränat idag, mamma kom hem precis.. Åh, men jag får vara glad för att jag va ute och sprang lite imorses.  Gjorde så att jag först gick och sprang lite till farfar och åt frukost där. Sedan sprang jag hem och hämtade cykeln och cyklade bort till solariet och solade lite ;) Härligt härligt. Men det fick allt bli lite solpuder på när jag va på jobbet ändå. Min handledare sa att jag hade fått lite färg , och tacka och log haha. Jag berättade inget om solpudret ;) haha!

NU ska jag äta lite, (igen) sedan blir det att plugga lite och kolla på tv lite. Okej, blir nog inget pluggande , men tv blir det ! ♥♥


Mina läsares kommentarer
Postat av: f

okej kul :D lycka till!

kram

2010-04-15 @ 22:02:15
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin blogg !

2010-04-15 @ 22:08:41
URL: http://ebbaaaivarsson.blogg.se/
Postat av: maja

M kan ju stå för maja också gullet ;)

2010-04-15 @ 22:21:23
Postat av: Tanja*Andersson

Heej ! Är du beronde av bågot speciellt ? Isåfall vad ? Svara i min dagens fråga om detta ! :D Kram

2010-04-15 @ 23:33:25
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0