Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

FRÅN GRILLPARTY TILL PIZZA TILL MYSKVÄLL!

Precis så slutade det! Men sjävlklart med goda drinkar! Min vän Johanna hade som nyårslöfte att äta upp en hel familjepizza själv. Vi trodde hon skulle klara det men icke. Bättre lycka nästa gång! :)


Några av minna vänner vill inte vara med på min blogg, så jag accepterar det och bara lägger ut på pizzorna. Skillnad? haha


Isabelle ♥


Vafan håller du på med? haha. (detta är en skojbild) eller?


Sjukbra kväll iallafall! Kul när vi tjejer kan sammals allihopa. Ofta är det folk som gör något annat eller inte kan komma!

Nästa vecka är det ju Valborg. Herre vad tiden går fort. Och jag vet inte ens vad jag ska göra.. Men det ordnar sig! Kommer att bli en bra dag, det kan jag nästan lova!

Nu ska jag packa lite inför mitt träningspass som börjar om en timma. Efter det blir det att åka direkt till solningen.

Ha en fin dag! Ser ut att bli vackert väder!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Sofie

muums :D

2010-04-25 @ 13:21:10
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0