Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Förut; träna . Nu; övningsköra!

Åh så skönt det var att träna! Först var jag med på ett S-core pass, där tränar man mage och rygg. Sedan körde jag viktminsktning på crosstrainern i 30 minuter. SEdan blev det springning på löpbandet och olika ben och rump övningar. SKÖNT! Och på tal om skönt.. Vädret, är det inte underbart? Solen skiner och det är varmt ute. Åh så skönt. Idag bestämde jag och mamma att vi ska äta ute, det är ju faktiskt påsk. Sedan blir det även att öviningsköra på en parkering för första gången. Spännande!

Ha en skön dag, och ut och sola med er! Det sägs att det ska bli sämre imorgon, så sitt inte inne och lata er ;) ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0