Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

fika med de bästa!

God morgon alla sjusovare. Jag har redan hunnit springa lite ute, duschat, ätit, och gjort mig iordning. Har tilloch med målat mina naglar, SVARTA!! Det är inte typiskt mig, jag har alltid rosa nagellack. Men idag är jag svartkläd och kände nästan för svart nagellack. Fast jag tror jag hellre vill ha mitt rosa, passar bättre på mig!
Om en timma sitter jag på bussen till Vänersborg, ska fika med mina bästisar! Hoppas det finna någon ute servering, för vädret är så skönt i dag med! Men innan det ska jag faktiskt till min pappa där min syster är och säga glad påsk till henne och pussa lite på henne. hehe. Hon gillar inte pussar! Men det gör jag! Kameran åker med idag, får se om jag får tat' några kort. Mina vänner är ju inte direkt sånna som älskar att stå framför kameran ;)

Nu ska jag dra mig, så får vi höras senare!♥

Så här fick jag se ut idag!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0