Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

DRAR TILL GUBBEN

God morgon! Sovit gott? Det har jag gjort! :) Drömde sött också höhö! Börjar klcokan 11 idag. Sedan ska vi ha 15 minuters genomgång sedan har jag rast i 1,5 timme. Onödigt att åka till skolan för 15 minuter, men så är det!  Just nu så har jag precis gjort mig iordning och ska åka till farfar och äta lite frukost. Ska bli gott. Jag känner inte för att äta själv plus att jag får lite motion! Efter skolan ska jag träna, blir 45 minuters s-core. Ska bli skönt.

Sara, har du koommit hem? Det är så att min vän Sara har varit i Vietnamn för ett skolarbete men har inte kunnat komma hem pga askan från vulkanen på Island! Stackare!

Nu ska jag dra, vi får höras efter skolan, eller när jag är hos farfar! Ingen som vet, ingen som vet ! ;D


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0