Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

CITRONFROMAGE STÅR PÅ MENYN!

Nu är jag hemma igen. Jag har faktist varit och handlat lite på Hemköp. Blev lite gott i gott och citronfromage. Aldrig smakat, men det ser väldigt gott ut ;) Träffade även min fina vän Julia där! Hennes pojkvän som bor i Trollhättan fyller å imorgon, så hon var här i denna stostaden idag ;D  Hoppas hon och jag kan träffas snart, för vi har enormt roligt ihop! Men nu så ska jag äta mig lite tjock, har ju tränat såd et blir ju plus minus noll där! Sedan ska jag kolla på Jakten på Julia,  lite spännande så. Haha eller inte..

Ser inte så citronfromageit ut, men det ska nog bli smaskens!

 


Mina läsares kommentarer
Postat av: M

Tak så jättemycket gumman!

2010-04-17 @ 20:52:53
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blogg. :)

2010-04-17 @ 21:15:59
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0