Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

chill i solén

Så, då vart jag hemma igen. Jag har ju varit och bytt mina nya sportskor. Så väl i affären så var han som hjälpte mig jätte trevlig! Fick testa massa skor och springa på ett rullband för att han skulle se hur jag satte ner foten. Men så hittade vi ett par bra skor, men de fanns inte i  min storlek så jag måste dit igen på fredag. Ska även köpa ett par skor från Din Sko då, om jag har råd de vill säga. De va hur fina som hellst, men kostade 400 :/ Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra där..

Men imorgon iallafall, blev ju strul med hur jag skulle jobba så jag ska jobba kväll imorgon, alltså 14.00 till 21.30 . Mindre kul måste jag säga! Men ska träna på PLUS och sola innan, känns bra! Men jag skriver mer imorgon. För nu ska jag kolla på tv :) Ha en mycket fin kväll!  ♥

coola jag för någon dag sen ;)


Mina läsares kommentarer
Postat av: anonym

vart har du köpt dina solglasögon ? :)

2010-04-18 @ 11:41:44

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0