Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Blir att lägga sig tidigt idag!

Imorgon ska jag jobba igen, tråkig första rad haha. Men så är det, allt kan faktiskt inte vara roligt när jag skrivet! Har tränat förförligt bra idag faktiskt. S-coren var jobbig med så jäbla skön och sedan så sprang jag på bandet i en halv timma. Kan ju säga att mina fötter aldrig varit  så "blöta" förut ! Men det ser jag positivt på!  Men en sak som jag lite mer neagtivt på är att jag tror att jag har en muskelinfamation i mitt övre smalben, typ vristen. Det gör sjuktont så fort jag antrstängt mig! Men.. hoppas på lite fest på lördag, eller vad säger ni? Jag är peppad! haha. Frän det ena till det andra ;)


Nej nu måste jag duscha och SOVA. Har kännt mig ur och dålig hela dagen idag.


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0