Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

2012

God morgon. Eller god eftermiddag kanske jag ska säga! Uppdateringen har varit väldigt dålig. Skämms på mig! Inte för att bortförklara mig, men sanningen ska fram. Sure?

Igår så var jag hos farfar och grillade. Awesome! Va super gott! Men jag glömde kameran där, dum som jag är! Så ni kan inte se min goda grilltallrik idag. Men kanske i veckan. Och jag glömde internetet så jag kunde inte uppdatera hos farfar heller! Efter lite grillmat så åkte jag till Josefine. Vi satt och väntade på att hennes pojkvän skulle ta med oss på en fest som han skulle till. Men gjorde han det? Nej! Han är lite trög (förlåt Timmy ;) ) så vi bjös faktiskt in oss själva tillslut haha! Har aldirg gjort det innan men så va det! Men då skulle de till krogen, och kommer jag in där? Nej! Så vi satt hemma och käkade morrötter och drack alkoholfri cider..  HÄRLIGT!

Idag har jag och mamma gått till stan och hyrde 2012. Den va bra. Inte mer än det. Väldigt spännande, men inte mer än så. 3 av 5 toasters, benjamin! Vi köpte självklart godis med. Usch va mätt jag blev på det. Och min mamma gör en av mina favorit rätter, hur ska jag orka äta det? Pust..

Vid 6 ska jag träna, idag bler det BodyBalance. Har aldrig gjort det, emn det ska bli kul. Lite som yoga har jag hört. Men jag behöver bli mycket vigare så det passar perfekt för mig. Söndagar är en dag jag vanlogt vis inte tränar, men nu gör jag det. Skönt!

Ska förbi farfar sen och hämta min kamera. Då får ni mer bilder!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0