Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

update

är nog tvungen att uppdatera efter allt som hänt.. plus att nathalie är sjuk och ville att jag skaulle skriva lite ;D

vi har en tjej i skolan, blod och sminkar sig massa, och hon har en kissie mjukdress. asså en rosa mjukisdress i skolan, helt sjukt. chek out: www.kissies.se

jo gastroskopin gick bra, gick runt lite i mitt vita nattlinne som jag fick på mig och kollade på tv. sedan rullade dom iväg mig i sängen där jag skulle opereras. väl inne i opereringssalen så va det massa slangar och apparater överallt, lite cripy faktiskt. sedan så fick jag andas in kall luft och så drog jag in säkert bara 1,5 andetag och sen så sov ja. hur skönt som hellst. jag vaknade i uppvakningssalen och så rullades jag uin till mitt rum igen:D sedan va det bara att åka hem, va hur trött som hellst verkligen!

igår så va jag och farfar i göteborg, handlade smink och sånt.. sedan tog vi spårvagnen till sahlgrenska där farmor låg, nu hade iaf svullnaden i ansiktet gått ner lite, men inte mycket. hon bara låg där och sov, men va inte inne så länge eftersom jag mådde illa och kände att det började bli svart för ögonen, så jag gick till väntesalen och kllade på tv och lästa TARA isf, började lipa självklart.. allt har blivit så mycket sämre med henne, och för mig vill dom inte säga nått.. när vi kom hem från gbg så hämtade pappa farfar ocg jag gick hem, hemma så gick jag och la mig direkt och somnade gråtandes, hatar när nära e på väg att försvinna eller när gången säger att dom ska dö..

idag skulle jag till götebog igen, men jag känner att jag inte klarar av det så jag ska stanna hemma och plugga till mina 2 prov ist!

puss♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0