Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

sjuk

åh , jag har gått och blivit sjuk. nyser, hostar, ont i halsen och röda ögon, happy face på det asså! så jävla typiskt, jag som typ aldrig blir sjuk. ska till stan om en stud och äta kinamat och hämta ut hostmedicin. blir nog att ta en chailatte på stan med,  kör på kissie dieten?

ska nog köpa lite nya kläder , har typ inga kläder som jag vill ha pöå mig, plus att jag behöver lite med festkläder. ska ju till Kp på fest på fredag. har verkligen börjat gilla pumps men det känns som jag är lite förlång för sånna, vet inte. men vill iallafall ha ett par ! 

nu ska jag platta håret.. (någon som vet vart det finns bra löshår, som inte ser fake ut? )
 blir jag fin får ni se min outfit
puss ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0