Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

plugg, stan, handla

precis som överskriften.. det är det jag har gjort idag!

köpte lite söta höstkläder, såg en riktigt hösttröja, men det blir att avvakta med den!

köpte en rosa mössa på gina tricot(allt är köpt på gina) one size, 59 kr
en jeans skjorta i S , 249 kr
en söt klänning, i S (efterlängtad) ville ha den i rosa, emn fanns bara i brun, men det va höstsnyggt! 149kr
ett par läderleggings i S 149 kr

pluggandet tar kål på mig, orkar inte med det seriöst. men ska man bli bäst så ;)

jo jag köpte ju hårfärg med idag, ska bleka det lite mer ;) kommer bli fint nu i vinter, fast egentligen tycket jag brunt hår är finast på hösten,  men nä, blont är hett ;D

puss♥


vet inte vad som hände med bilden, man vafan. jag har annat att göra!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste carro<3 lägg ut biler på dina kläder! :D

2009-09-06 @ 11:12:40

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0