Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

måndag bby

helgen har vart mycket mysig, har vart ledig från apu:n med!

i torsdags kom marcus, upp till trollhättan, på fredagen gick vi och köpte mina efterlängtade uggs på eurosko , och sen hade jag ju presentkort på interflora så jag köpte mig en liten växt med;D typ kaktus i en skål, haha!

på lördagen vart de bröllop och när jag hade kommit till pappa så vill vendela( min lilla syrra) att jag skulle kolla på deras hamster , så när vi gått upp så säger grannen att han har någar byxor som jag kan få , perfect! så det blev ett par g star och ett par andra märkes och en hilfigher tröja! gratis är gott! såhär är det, han jobber amd kläder och känner massa som jobbar på märkesbutiker och han går hem massa kläder  hela tiden, för både tjej och kille och aa då hade jag turen att få kläder! love it.
fan, nu har jag brottom, ska duscha och så med, jag skriver när jag är hos farfar och lägger upp bilder från bröllopet!

puss babes♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: nathalie

vem har gift sig?:)

2009-09-21 @ 19:19:24
URL: http://specialkind.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0