Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ledig och ändrade planer

blev en promenad och en cykeltur innan frukosten, alltid lika härligt att gå ut på morgonen!
idag är jag ledig, skulle varit med vanessa senare, men ja, hon gick in i en dörr och är yr , tycker hon är like klantig , men tycker synd om henne med! så nu väntar jag på mitt grillade kött som snart farfar ska servera mig, sen blir det bara att vänta tills marcus kommer hem, ska väl kanske duscha med innan?  känner mig jävligt ofräch.

fått min gitarr till farfar med, så det är spelning i full gång, älskar verkligen att spela! hade jag bara kunna sjunga med skulle jag ju kunna söka till idol?

puss ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0