Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

kallt!

åh jag gillar faktiskt morgnar när det är så kallt att man måste ta på dig tjocka kläder och raggsockor, det är enormt mysigt!
farfar väckte mig kvart i 8 idag och då så gick jag direkt upp och vi tog på oss våra skor och gick iväg till ica och handlade, sedan blev det en furkost med färskt bröd och havregrynsgröt!

sedan så tog vi våra cyklar och pratade med vaktmästaren på begravningsbyrån och sedan kontorschefen. det blir en askgrav för farmor, jättefin och bra som inte behövs skötas.

nä nu ska jag göra mig ännu mera iordning och gå ut och grilla kött som blir dagens middag!

jo det blir nog ett par uggs till mig i vinter, har fårr 700 kr av farfar så att jag kan köpa mig ett par vinterskor ;D va tycker ni?

puss♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: nathalie

det låter ju värsta mysigt ju! vi älskar tjockiskläder<3

2009-09-17 @ 16:16:33
URL: http://specialkind.blogg.se/
Postat av: vaans

jag ska köpa uggs i år igen! fast svarta :D grymt bra köp där :D

2009-09-21 @ 21:17:04

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0