Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

härligt

åh va härligt att va ledig nu i 2 dagar ! imorgon ska jag troligen va med vanessa, hon har tydligen massa wierd saker att berätta. blir nog en fika på standgatan, antagligen iaf, mys!<3

åh nu har jag äntligen sett ett avsnitt av , svenska hollywood fruar, nästan så man vill va någon av dom?
aja, nu ska jag nog kolla på det andra avsnittet , kanske blir helt beroende av de .

jo juste ja, bröllopet.. det va kul, asså  jag trodde att de skulle va roligare, men det är säkert roligare att gifta sig än att kolla på. det va min pappas kusin och hans tjej som gifte sig btw.
vi hade bordsplacering och under varje namnskylt så stod det en sak man skulle göra under kvällen,  och man fick lixom inte säga till någon vad det stod på lappen. och rätt som det är så börjar en kille greja med mitt bh band, jag typ fatta inget men lät honom greja, sen när vi stå och ska ta tårta, börjar han greja igen, jag bah, vafan. han bah, ööh jag ska bara fixa lite.. idiot tänkte jag. jo och sen när vi äter mat tar hans flickvän mat från pappa och en annan tjej, jag bara stod och skratta och pappa bah: ehm asså jag kan hämta mat till dig om du vill? hahahha, sen så när det bara va jag och flickvännen så sa hon att det hade stått på hennes lapp att hon skulle snatta mat från någon annna och på hennes pojkvän hade det stått att han skulle fixa till någons bh band.. pinsamt !  kunde typ inte sova nått den natten iaf, pga av fulla idioter.

åh har jag sagt att jag har köpt mina efterlängtade uggs? isf säger jagd et nu, jag bara älskar dom, blir nog ett par 4:de vita converse med! love it.

puss♥



sne bild på mig efterbröllopet. frech


vette fan va farfars gubben håller på med .


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0