Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

cha cha bitches

kommer bli ÄNNU mer inaktiv nu när jag ska ha APU i 4 veckor och kommer vara hos farfar hela tiden,  och han har ingen data! lite kasst men kommer nig åka hem emellanåt..

i helgen blir det bröllop, och scones bakning hos farfar :D gott gott!

igår va jag på prinsessa, verkligen en söt film, lets see it babes.
blekte håret förra veckan, nöjd, men vill kanske ha lite blondare ;)

klockan på bilden, det är min nya, hur snygg som helst, stora klockor är en grymt snygg accosear!

men nu ska jag iväg till farfar, vi ska handla och sen blir det bara att slappa! ring om det är något,
puss puss♥



mina ögon såg verkligen drogade ut,
men detta är min outfit idag! lack leggings och jeans skorta,
med en Sjösala vind/regnjacka över!



min nya snygga klocka!

Mina läsares kommentarer
Postat av: nathalie

det var som fan va pimp du var idag! jag trodde inte någon som var så snygg som du kunde bli snyggare, men du lyckas alltid med det omöjliga!<3

2009-09-14 @ 17:41:52
URL: http://specialkind.blogg.se/
Postat av: rickard

du har de vackraste ögonen jag sett <3

2009-09-19 @ 17:54:20

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0