Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

åh data till mig? ja tack!

kan ju inte säga nått annat än att min farfar nästan är helt bäst, nu när jag ska vara här i ca 4 veckor så har han vait så underbar att han har skaffat mig en data! han är ju lixom synskadad och ser inget och vet absolut inte hur man använder en data, så en data till mig blev det, jag ska tydligen ha den till mina läxor och sånt :D

ja då har man börjat APU:n med, det är la ganska okej.. men nu ska jag fika äpplepaj med farfar och tjocka mig !mums.

puss♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

inget denna gången heller.

2009-09-16 @ 18:16:51

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0