Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Sitter på tåget

Hejsan. Sitter så tåget mot göteborg. Ska möta upp Jamina och sen blir det att handla och sedan ner till halmstad. Festen igår va så där, inte min smak och dåligt folk. Kul att träffa dom man inte sett på länge iaf :) hör av mig senare <3

Mina läsares kommentarer
Postat av: Fredrik :)^

Tack så mycket! :P dålig folk :/ och mina pengar tog du också.

2009-10-24 @ 15:57:05
Postat av: Johanna

Japp dåligt va de och jag är jävligt lessen över de !! vi får fan göra om det nån gång utan vissa personer haha ^^ förlåt att jag tog hit henne de va en gång och ALDRIG mera!!

2009-10-25 @ 14:57:34
Postat av: Johanna

Japp dåligt va de och jag är jävligt lessen över de !! vi får fan göra om det nån gång utan vissa personer haha ^^ förlåt att jag tog hit henne de va en gång och ALDRIG mera!!

2009-10-25 @ 14:57:57

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0