Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

såklart va det sovmorgon och jag är i skolan ovetande

tjena! blev inget skrivande igår, men va så upptagen med annat. sov länge, och vid 3 stack jag och tränade och sola i 20 minuter! ska bli brun och fräch i vinter!  så nu ska jag och vanessa och de andra gå ner till cafeterian och plugga!
när jag kommer hem så lovar jag att visa bilder från i lördag, när jag och tjejerna hade mys kväll med mat och annat gott!
och jag som lovat alla att ha mina lösnaglar idag, men ja.. det får bli typ imorgon istället när mina **** gått över ;D



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0