Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

nu är jag

i Halmstad, igår eftermiddag landade jag och Jamina här! fest igår, gillade inte folket så det va ganska trist faktiskt. sedan vidare till Victor, men fick inte komma in, så Rickard fick koår på.mma ut och prata lite med mig, va kul att se honom igen! fast det va ju kul att se alla Halmstabor igen!!


Jo men i fredags va det ju fest, som jag har sagt massa gånger. va ganska torrt om man jämnför andra fester jag gått på.  va mycket blandat folk med, raggre, vilket jag inte gillar, brats ,fjortisar.. och en jävligt ful brud, hon ville slå ner mig, man bah hallå eller. skaffa dig liv tjejen!  sedan åkte jag hem, ganska skönt faktiskt! bilerna har jag hemma från festen så dom får ni se när jag är hemma.

vet inte när jag åker hem, om det blir tisdag elle onsdag, får se.  nu ska jag fixa mig.


fan, internetet är så jävla segt så nu får inte se några bilder från igår.

Mina läsares kommentarer
Postat av: Johanna

Haha brats och fjortisar ? Hm haha raggre fan sluta klaga på marcus å daniel bara du som inte gillade dom haha , Carina e lite cp i know men ah vi får göra om det som sagt mnen lite bättre folk då och inte så jag håller i den =) haha

2009-10-25 @ 15:02:23
Postat av: Fredrik

Vad räknas jag in som? brats,fjortis ?? :(

2009-10-26 @ 02:49:40
Postat av: Hos sara?

Vet Sara om att ni partar hos henne?

2009-10-31 @ 01:16:30

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0