Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Michael Jackson

Är så sugen på att gå på This is it, med Michael Jackson. Den ska tydligen vara sjukt bra! Och lyssnar på hans låtar vart jag än går, shit asså, jag har aldrig varit en sån Jackson älskare, men nu är jag helt fast. Älskar Man in the mirror!

Sitter hos farfar förresten. Det är verkligen skönt att vara här, det är bäst att vara här, man känner sig verkligen viktig!

Nu ska vi fika, som alla älder gör, men saft och bullar, fast jag tar vatten och bulle för att vara lite mer nyttig!


             farfar-bengt blundar på varje kort, bara att vänja sig!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0