Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

jag hissar


JAG HISSAR


♦Visst är det bara att man stödjer saker! Och det är precis vad jag har gjort! jag köpte mig en rosa plattång och då stödjer jag en slant till bröstcanserfonden. det är verkligen jätte bra, för vem vill förlora ett bröst eller 2? det är ju de man vill ha större, iaf jag!






FREDAGS MYS.
igår så hade jag och mamma fredags mys. Vi gjorde inpackningar i håret och sedan satte vi på en ansiktsmask som är jättebra för ansiktiet.  Sedan gjorde vi tacos och kollade på Idol på tv 4. Det va jätte mysigt att bara få vara med mamma en hel kväll! och jag kände mig verkligen jätte fräch efteråt , som en helt ny person!





Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0