Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon babes

Sitter hos farfar och väntar på Maja som fortfarande är i Stockholm! hon är här typ 8-9! vet inte vad jag ska hitta på faktiskt.. det är ju Halloween ïdag med, undrar om det blir någon fest i stan? 
Känner verkligen inte för att blogga idag. Det har blivit nått jävla missförstånd och allt blir fel. Någon har sagt till marcus att jag bara är tillsammans med honom för att ha någon? visst vill man ha någon, men man måste även älska personen man är tillsammans med! hade jag inte älskat marcus och bara vart tillsammans med honom för att ha någon hade jag gjort slut för länge sedan eftersom jag vet ett antal som faktiskt skulle kunna tänka sig vara ihop med mig..



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0