Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ensam

nu är jag hos farfar, lämnade marcus hemma hos mig för att jag orkade rent ut sagt inte med honom.. grät även en skvätt för farmor. jag tror inte jag gråter så mycker nu, mest när hon va sjuk . men sen har jag inte gråtit sedan hon gick bort, och snart är det en månad sen.. och snart är det begravning med, usch.. men jag tror som vanessa säger, just nu måste jag ta hand om farfar som mår skit, och sedan om nått år, då kommer jag va den någon måste ta hand om..
jag och farmor stod såååå nära vanandra, det jag kommer sakna är hennes mat, och alla vi skratta åt på stan som såg lite " hej kom och hjälp mig" ut.. själv va hon hur morden som hellst, vi hade nästan samma stil.
sen så tycker jag det är jätte synd att hon inte får va med på mer skolavslutningar, inte min student, inte se mina barn och inte hjälpa mig att inreda min första lägenhet. men jag är nog ganska besviken och arg just nu..

nu ska jag ta en macka med paprika på ! :d mumma


♥♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0