Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

skor i mängder

åh va stessad jag är, har stort prov på fredag och jag har inte pluggat nått! kommer gå bra.. funderar på att läsa så mycket jag kan, och fungerar det inte så skolkar jag helt enklet! pust!

hade 2 timmars rast, så jag och flickorna johanna, vanessa, bella och sara gick till stan och fika , tog en chailatte, like the kissie dieten?! sen rakt in i skobutiken, walkOn, jag och sara måste vara dom största sko innehavarna? nä men det har blivit väldigt mycket skor nu det senaste. idag blev det iaf ett par pumps, ett par svarta som jag ska ha på festan på fredag! ska till överby och kolla om det finns någon snygg klänning på vila som jag kan ha!




snygga? såklart!

köpte ju även ett par typ converse i svart med lågsula , snygga som satan!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0