Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

lördags mys

nu är jag färdig fixad, ska bara ta på mig min stickade tröja och vänta på att min kusin ringer, sen så är det iväg till överby och kolla kläder smycken och annat kul ! ska kolla om min västa har kommit in till butiken och sen ska jag se om det passar till min vinterjacka.
jag är typ helt förälskad i sånna här jackor, finns det något snyggare nu i vinter? ska jag köpa?

en sådan utan pälsluva.




vid 7 så är det tjejkväll hos johanna, det ska bli tacopaj med annat gott, det ska bli mysigt och kul. tråkigt bara att vanessa inte kan vara med! tar med mig kameran !


Mina läsares kommentarer
Postat av: vanessa!

aw,hoppas ni hade det kul iaf <3

2009-10-18 @ 21:48:38

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0