Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

lycka

igår så va jag och mamma och farfar på överby, farfar köpte lösnaglar till mig ! (: sedan åkte vi till stugan och lämnade av farfar där, han skulle greja lite och så ;) då passade jag och mamma på attåka till torp och kolla och så! köpte mig 3 ringar och en snygg väska! kollade på pumps, såna skor är verkligen såå snygga!? men ingen passade mig, dom fanns bara i 40 och i 38 och det är 29 jag behöver ha , storfotad!

nu ska jag gå ner på stan och kika lite, en chailatte kanske?






Mina läsares kommentarer
Postat av: nathalie

carro starting to be girly girly ;)<3

2009-10-15 @ 16:43:12
URL: http://specialkind.blogg.se.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0