Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

cha cha

cha alla bloggläsare.
Idag har jag varit på räddningstjänsten , har kollat lite, testat  deras utrustning och sånt, rätt ballt faktiskt. imorgon ska vi krypa och gå i trånga utrymmen och hitta dockor i mörker, och då ska även all utrustning på, masker och allt!  detta ingår i min utbildbing som jag gör .

min docktor för en vecka sedan och sa att dom inte hade sätt några konstigheter i min mage när dom hade gjort gastroskopi, så han trodde att det höll på att utvecklas, så nu ska jag äta laktosfrikost i en månad och se om jag fortfarande har ont i magen ;)

nu ska jag kolla på svenska hollyeoodfruar på datan. 
 

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0