Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

avsked

idag så är det begravning för farmor, har hur ont i magen som hellst, kan knappt stå.. snart kommer alla gäster med, dom ska hit först och sedan till kyrkan.. vet inte vad jag ska säga när jag lämnar farm rosen på kistan heller, typ att jag alltid kommer tänka på henne och allt går bra? eller känner hon av det själv och vet att jag känner så? kanske inte ska säga nått, bara stå där och kolla.. får se helt enkelt. känner mig typ deprimerad, men det är väl vanligt antar jag i denna situationen?

lägger ut lite bilder senare idag eller imorgon, får se.


Mina läsares kommentarer
Postat av: vanessa!

jag tänkte på dig idag!,hoppas att allt gick bra <3

2009-10-13 @ 16:36:36

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0