Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

trött?

ver inte hur många gånger jag snooza idag, säker över 10! men när klockan va ca 5 över 7 va jag bara tyungen att gå upp! tände min röda julstjärna, tog fam 2 mackor ut frysen , koka ägg , sminka mig och platta håret.. åt så klart frukosten också, sedan tog jag på mig de kläder jag skulle ha på mig. Blev tigthta jeans och vit tunika.

innan jag gick släckte jag min rösa julstjärna, intressant morgon va? nej inte direkt!

kom faktiskt lite försent, va här kvart över och vi börjar kvar över, tog tiden hur lång tid det tog att cykla till skolan.. 4 min!

läraren va med sen..

åh va tråkigt jag skriver!! nä nu orkar jag inte skriva med, ska bli lite gladare och sen skriver jag ;D!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0