Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

snart 00.00

och josefine har just åkt hem.. lite synd för hon är ju fantastisk rolig asså!!

gick till mataffären och skulle köpa gluten bröd, det ända kärringen säger är : i mitten i frysboxen, eller så höger om batterina så kan du baka ditt egna bröd..
tror hon verkligen att jag ska baka bröd när klockan är halv 9 ? yeah right! köpte gröt istället! Maja slavsade i sig en sallads bulle, synd att man är glutenintolerant så att man inte kan smaka på härligheterna! elle ja, glutenintolerant och glutenintolerant, jag ser mig som det nu när jag ska testa det i 6 månader, ok?

Just nu är jag bara väldigt varm, har sprunget ut och vi ja m***a, gottans ju?! och majsen räknar matte, pluggis?

Imorgon måste jag verkligen plugga, men det säger jag varje gång men oftast blir det inget gjort. Dessutom ska jag och mamma vinna biobiljetter imorogn, jo det är så att vi ska till stan och se ut  vilken affär som har finast pyntat fönster, kul va? haha nej inte så men  :)



puss och kyss för nu ska vi sova!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0