Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

sent..

ja jag vet att jag inte vart så bra på att göra några inlägg idag, men har lixom inte haft tid!

i morses så gick jag upp, duscha och sen mötte jag upp  farfar i stan, vi gick och kolla lite sedan så åt jag kycklingsallad och han torsk på en restuarang i trollhättan. började halv 1 och va i skolan till 2, fick reda på mitt betyg i medicinsk grundkurs..

sedan så åkte jag och mamma och handla sen va det bara att göra sig iordning och åka till Överby med Maja. köpte en present/julklapp till mamma, eftersom hon fyller år så nära  julen så blir det lixom att hon bara får en stor sak iställer för 2 små. så jag köpte en spikmatta som hon blev jätteglad för!!

nu har jag kollat klar på mammas pojkar och kollar nu på paradise hotel !

imorgon är det idrott som gller, typ gymnasik med volter och bock hoppning, inte min grej men ja.. sedan slutar jag halv 12 och ska göra tacos med farfar!

sedan så ska jag hem till maja och äta och sova! mys mys. jag och Bella letar fest på lördagen så är det  någon som ska på någon fest, hör av er :D caroliin.e@hotmail.com


Mina läsares kommentarer
Postat av: Fredrik "Fr0X" Hadders

jag vet en fest hos mig

2009-11-26 @ 23:56:34

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0