Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

pluggar

sitter här i köket med en skål risgrynsgröt framför mig. mamma sluter sent idag, typ 7? och då ska hon göra mat (: egentligen gillar jag inte att äta efter 7 men ja, ibland får man offra sig!

åh jag är så taggad för den 18 december, Det är dagn vi börjar ha jullov och det är då jag ska med många andra åka till josefines stuga! Åh så kul det ska bli, lixom hur kul är det inte att träffa alla man gillar på en gång lixom. Så ska vi sova där, eller det kanske är en självklarhet?
Vet att det är typ jätte långt kvar, men är sååå tagad ändå!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0