Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

NU HAR JAG VAKNAT!

Hoppsan, jag somna vid typ 03.00 i natt ochh vaka exakt 10.00! 7 timmar i natt, usch då, hade velat sova längre men har jag väl vaknat så kan jag inte somna om.

Igår kom jag på att jag har glömt att hämta min cykel i stan, men vilken tur att jag bor i stan och kan hämta den lätt som en plätt då :D

Kvällen igår va perfekt , skulle gått på en fest men ja, det blev inte så. Så vi åkte hem till Josefine och spela spel och snacka.

Min fredag va helt bäst med. Som ni kanske inte frstod men som  sanningen va , var att jag hade ENORMT mycket läxor i veckan. Flera kurser slutar också vilket gör det ännu mer svårare att hinna med att blogga. Men i fredags gick allt verkligen bra, nationella i engelska gick bra, mitt läkemedelsprov gick sååå över förväntan! och mitt stora Projekt arbete gick så himla bra, det blev 13 data skriva sidor! imponerad va? jag med!
Sedan ringde jag farfar, då va han i stan så jag åkte till stan isället för att åka hem. Vi gick och gjorde en ny nyckel till honom eftersom att han hade tappat sin. Sen gick vi och klippte mig hos Klipparna! jag blev så himla nöjd!! Allt hår va verkligen i olika längder innan, men nu är  det fint! Sedan skaffade farfar et frididskort till  mig med ;D tack!

Jag är faktiskt lite nervös inför nyår, måste hitta något snyggt att ha på mig och måste hitta någon fest! Men det kan ju inte va så svårt att hitta? eller?

Mina läsares kommentarer
Postat av: Fredrik

Skulle du inte med till min stuga? :(

2009-11-22 @ 19:55:41
URL: http://fredrikhadders.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0