Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Nu är jag äntligen tillbaka! :D

Så nu är jag tillbaka med nya tag! Har tagit lite luft i Göteborg idag! Träffade Fredrik. Vi åt, fika och shoppa kläder, solgalsögon och dust it! Juste han köpte hårspray också, haha. Han tyckte han hade ofixat hår ;) Sedan när vi va inne i Nordstan så säg vi några tjejer med , free hugs, tröjor! Fredrik, jag vet att du va sugen på dom ;)



Fredrik är såå hungrig på sin Big Mac! Jag som glutenintolerant får äta annat!





hahha, så ful va denna "kavaj"

nu ska jag till josefine, ha det så trevligt där hemma, för det ska jag ha! :D
och bara för att jag la ut bider på fredrik är för att jag inte har några bkder på mig :D

Mina läsares kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, jag är ju bäääst! :)

Spendera veckan med viktiga personer, och så står inte jag med :(

2009-11-22 @ 19:54:51
URL: http://fredrikhadders.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0