Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ja hopp..

hmm, har ärligt talat inget att göra?! jodå, något ska jag göra men det är hemligt så det får ni lista ut själva.. men förutom det så vet jag faktiskt iinte vad jag ska göra :O

vart i skolan och tog sedan en fika med Sara på espresso house, en frappe blev det! Blev till och med bjuden! Tack Sara!
åh, nu vet jag! jag ska göra något som kanske inte är så kul, men kan vara rätt skönt i bland, och det är att sova! eller så ska jag vila. kanske somnar, vem vet?

fick skolkorten idag med!! Usch va hemsk jag ser ut, seriöst.  jätteful verkligen!




ser ut som jag har jätte kort hår, visst har inte jätte långt men lite längre än axeln iaf.. sen är min jeansskjorta het ful och man ser typ inte mitt ansikte.. suck!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0