Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HOPPSAN!!

Förlåt så JÄTTE mycket för att jag inte har bloggat på typ 3 dagar!! Mitt internet fungerer inte så det är därför! Så nu sitter jag hos farfar och bloggar lite, ska sova här med så jag kan blogga hela dagen. Nu håller vi på att göra Kyckling med ris, så gott!!  Sedan ska jag plugga lite histora,  om typ.. kommer inte ihåg haha!

nuså, i lördags va jag med älsklingen Maja. Vi gjorde en god middag, tacopaj och scones!  Undertiden en stund kom fredrik förbi och hämtade sina pengar som jag hade hos mig.


en skev maja som bara älskar att leka bakmaskin!



en ful men god tacopaj med goda scones som är som dom ska, fallfärdiga!




På sönsdagen så va det en dag kvar till allvaret börjar, skolan, så ville vi åka till Överby , men otroligt så hittade jag inget. Jag som allrid köper något när jag är ute på stan!!

Sedan blev det fotbollsmatch på tvn med några vänner, IFK Göteborg mot AIK. Maja är AIKare, och KP är IFKare. Kp blev typ gråtfärdig när AIK vann med 1-2! Han hade till och med IFK tröja och halsduk.

På kvällen gjorde jag inte så mycket, skulle ju upp tidigt till skolan på måndagen..


Hyde 4 filmer igår kväll men somnade när jag kollade på Natten på museumet 2.


Idag ska jag plugga , eller det kanske jag redan har sagt?  Ska hissa och dissa lite senare idag med, missa inte det!


Mina läsares kommentarer
Postat av: Fredrik "Fr0X" Hadders

Det var änna på tiden du bloggade dö;)



Länka mig nu :D

2009-11-03 @ 13:37:17
URL: http://fredrikhadders.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0