Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

grattis

till mig som pluggat jättebra idag! Va nere i biblioteket hela första lektionen och andra lektionen satt jag med i biblioteket men då kom Victor . Vi prtatde lite men sedan va båda tvugna att plugga. han skulle tydligen ha ett prov i religion på 120 sider !  tur att man inte har det säger jag bara! Sedan gick jag iväg och skule äta. det är så jävla äcklig mat i skolan nuför tider, kan inte trollhättans komun lägga lite  pengaar på skolmaten istället för massan annan skit som nytt skridskohus?

Mina läsares kommentarer
Postat av: sara

vi ska läsa religion i trean, så lätt kommer du inte undanxD

2009-11-17 @ 21:40:56

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0