Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon!

usch vad jag är uppe tidigt?!  eller 9 kanske inte är så tidigt iaf, som vanligt typ!
magen bara skriker efter mat, ska snart väcka mamma så vi får äta tillsammans!

idag så ska jag plugga sedan vet jag inte, vill så gärn till göteborg!! imorgon kanske?
har kommit på 2 saker jag ska önska mig i julklapp, jag menar.. det är snart julafton ;O
ska iaf önska mig en bloggdator med internet och så ska jag önska mig löshår!  jättebra saker såklart!

igår så skulle jag fikat med mamma på stan, för vi gör aldrig något tillsammans, men vi åkte hem och åt istället. sen kom marcus och på kvällen mös vi och kollade idol, som jag ville se!

nu på morgonen åkte han , han skulle typ greja med någon bil?!
hörs om en stund!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0