Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon babes!

sitter i skolan nu, hade sovmorgon till havl 10! härligt!
 vid 11 ska jag och Sara ha nationella i engelska, vi ska snacka om djur och människor. gillar att prata engelsla så det kommer gå galant för mig ;D sara är nervös som fan så aa, men klart hon klara det!

idag ska jag plugga ännu mer! blir nog en tripp till farfar, men går faktiskt bäst att plugga hemma eftersom vårat internett hemma är segt och det är inte farfars internet. ska samtidigt be honom om ett fritidskort, det är ett kort som man kan åka gratis i hela västra götaland.

imorgon börjat mitt liv som glutenintollerant, köpte pasta mjöl musli och knäckebröd igår! ser ju inte så gott ut faktist.

 tack vanessa för att du skördar hela min farmville, jag va besatt förut, men inte längre, har inte tid och det är tråkigt !

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0