Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOD MOGON gott folk!

gick upp halv 7 , fick en god frukost av farfar som gick upp tidigare för att göra denna frukort till mig. För att jag ska känna mig pigg tar jag alltid en eller 2 vitaminer, idag fick det bara bli en brust tabeltt



papaya/ annanas är en stor favorit!

jag brukar också ta en vitamin tablett som heter Kvinna som man ska ta en om dagen!


Idag va det fullmåna, så passade på att ta ett kort , blev inte så bra men ganska :)



Nu så ska jag dra till skolan, Sara lura mig att hon missa bussen! vi kommer nog till skolan samtidigt om jag börjar cykla nu!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0