Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

förlåt!

förlåt att jag inte har skkrivit så mycket idag, eller jag har faktiskt inte skrivit alls!

kan bero på att jag har läxor att sköta så det har jag ängnat min tid åt idag!

har tränat med , ska bli smal och stark! sedan har jag solat i 20 min, måste bli lite mer brun till vintern!

vad är snyggast lixom?



nu håller jagoch mamma på och gör varma mackor i ugnen.

min macka inne håller: toast bröd, chilli"ketchup" stark, paprika, chalottenlök , tomat och ost.  mamma har samma som mig bara att hon har mer tomat och skinka!

på tisdag ska jag börja med att bara äta gluten mat, allstå mat utan mjöl och sånt. usch vad jobbigt! hoppas bara att slipper ha ont i magen!

ska kolla på film nu som jag och marcus hyrde förra veckan! sovmorgon imorgon med :D börjar halv 10 istället för kvart över 8! halleluja!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0